Despre noi
Vă propunem doar produse calitative pentru a corespunde cerințelor dumneavoastră
Echipamente renovate? Sunt in stoc!
Renovatii IT oferă servere, calculatoare pentru birouri, stații de lucru, echipamente de rețea noi și renovate chiar din stoc, pentru a începe lucru chiar azi. Combinația de prețuri scăzute, echipamente de înaltă calitate și servicii de consultanță excepționale oferă o oportunitate unică pentru companiile de la mici la mari de a economisi fără compromisuri.
Cumpărați servere și calculatoare de birou la prețuri scăzute
Renovatii IT este specializată in comercializarea de echipamente noi si renovate. Avem in stoc mărci cum ar fi HP, Dell, IBM, Fujitsu și Cisco. Renovatii IT vă economisește bani si timp prin stocul existent al echipamentelor pe care le căutați, precum și o mulțime de echipamente si subansambluri care sunt compatibile cu sistemele dvs. actuale. Și prețurile noastre sunt mai mici decât oriunde altundeva în piață internă. E simplu, oferim cele mai bune echipamente IT la cele mai bune prețuri.Servere disponibile in stoc
Clienți multumiți
Componente, subansambluri și accesorii pentru servere
Plus valoare
Servicii excepționale
Sys.md vă oferă confortul de personaliza și comanda serverele și echipamentele timp de 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, iar odată ce ați plasat comanda dvs., Renovatii IT se angajează să vă aducă echipamentul dvs. atunci când aveți nevoie de el.
Livrare in toată țara
Livrăm bunurile numai în Republica Moldova. Indiferent unde locuiți, comanda dvs. va fi expediată în timp și livrată direct la oficiul dvs. sau la orice altă locație pe care ați ales-o.
De ce Renovații IT?
Deoarece serverele și echipamentele renovate vă economisesc bani. De ce să vă cheltuiți întregul buget IT pe echipamentele pe care le puteți obține pentru o fracțiune din preț? Credem că aveți dreptul de a alege. Șeful tău se va bucura că ai făcut-o.
Calitate înaltă certificată de Renovatii IT
La Renovatii IT, oferim prețuri mici la calitate ridicată. Programul nostru de calitate a fost proiectat și implementat de profesioniști calificați, cu o experiență profundă în domeniul produselor IT. Procesul nostru în cinci etape pentru pregătirea serverelor utilizate pentru vânzări vă asigură că primiți echipamente recent renovate:
- Focusarea noastă pe calitate începe atunci când cumpărăm echipamentele folosite din cele mai fiabile surse, având grijă să aducem produse de la furnizori de încredere pentru a asigura echipamente autentice și bine întreținute.
- Odată ce produsul este primit, se efectuează o inspecție vizuală pentru a evalua starea exterioară și a verifica etichetarea.
- Toate echipamentele inventariate sunt supuse unui diagnostic total care include o analiză funcțională completă, înlocuirea pieselor (dacă este necesar) și curățarea temeinică.
- După alegerea produsului, se completează cu subansambluri în funcție de specificațiile dvs. si se efectuează o actualizare a tuturor firmware-lor echipamentului disponibile la zi.
- Toate echipamentele sunt supuse testării complete înainte de expediere. Pentru testare sunt folosite produse program si utilitare certificate oferite de producătorii de echipament.